niedziela, 10 lipca 2016

Witam.

   Po bardzo długiej przerwie witam wszystkich czytelników, odwiedzających i obserwujących mojego bloga. Życie jest ciekawą drogą, która uczy nas i pozwala na odgrywanie nowych ról. Mi pozwoliło zasmakować, jak smakuje macierzyństwo. Tak! Zostałam szczęśliwą mamą - Dominika:-) Ta duża zmiana, niesie za sobą całą kolejkę mniejszych zmian. Jedną z nich jest fakt, że na regale z książkami, coraz więcej przybywa mi tych dla dzieci. W związku z czym chciałabym poświecić część mojego bloga dla najmłodszych. Czytając dla synka obserwuję jego reakcję oraz sprawdzam, co podoba mu się najbardziej. Chciałabym dzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami. Proszę również drodzy rodzice o Wasze obserwacje związane z czytaniem dla dzieci i dzielenie się nimi w komentarzach. Pozdrawiam gorąco:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz